HTML

Szent Terézia Benedicta a kis Eszter

Kármel jegyesi misztikáját szeretném megközeliteni Izrael és a zsidó nép szövetségkötésének fényében.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2.Mi pedig dicsekedjünk Urunk Jézus Krisztus keresztjében

2011.10.16. 18:28 Szent Arcról nev.Magdolna OCDS

 "Szegény vagyok,de Ő megsegitett.Izrael gyülekezete mondta a Szent előtt,áldott legyen Ő:Világ Ura,bár szegény vagyok a parancsok teljesitésében,azonban mégis a tiéd vagyok;ezért segitesz nekem." (Pészachim 118.b.)

Engem nagyon emlékeztet ez a mondat Kis Szent Terézünkre.Ebben benne van a kicsiség.Lényeg."Tiéd vagyok Uram".Ez az egész lényege.Szent Terézia anyánk igy énekli meg ezt a misztériumot:"Tiéd vagyok,mert megteremtettél,tiéd vagyok,mert hivtál,és vártál..Mindenre azt mondom.Igen."

Miért szuká-t tettem fel?Mert az Örökkévaló védelmét jelképezi.Ő védte őket a pusztai vándorlás során.Gyönyörű.

"Istent magáért keresni nem csupán Isten iránti szeretetből való lemondást jelent,hanem azt is,hogy készek vagyunk Krisztus kedvéért elfogadni Istentől,és a világtól azt,ami legkevésbé szolgál tetszésünkre."(Kereszt Tudománya:57.old.)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szenterezbenedictaakiseszter.blog.hu/api/trackback/id/tr983307456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tompits Györgyi 2011.10.18. 14:08:45

Milyen gyönyörű, hogy évezredek óta az ember érzi, hogy Isten mennyire védi és óvja őt, és erre a választ is megtalálja: ÖNÁTADÁS!
süti beállítások módosítása